راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ

آموزش کار با ریموت کنترل سامسونگ

ریموت کنترل یکی از مهم ترین بخش ها و قطعات کولر گازی سامسونگ می باشد چرا که تنظیم کردن کولر گازی بدون استفاده از کنترل ممکن نیست و یا شما باید به خود دستگاه دسترسی داشته باشید. اغلب افراد پس از خرید کولر گازی به دلیل عدم آشنایی از نحوه ی کارکرد ریموت کنترل به مشکل خورده و حتی ممکن است تنظیمات کولر را به صورت اشتباه انجام دهند که این کار سبب به وجود آمدن مشکلاتی در کولر خواهند شد که نیازمند بررسی و تعمیر تخصصی دستگاه خواهد بود.

نحوه ی استفاده از ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ

ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ که پنل کنترل از راه دور می باشد ، دستگاه را از دور کنترل کرده و با استفاده از آن می توان درجه ی مورد نظر خود را تنظیم کرد. علاوه بر این می توان حالت های چرخشی را تغییر داد و به بهبود وضعیت دستگاه نیز کمک کرد. بر روی ریموت کنترل های گازی دکمه هایی وجود داشته که هر کدام وظیفه ی خاص خود را دارند. همان طور که گفتیم ممکن است برخی از کاربران از نحوه ی عملکرد هر کدام از این دکمه ها اطلاعاتی نداشته باشند. در ادامه به بررسی این دکمه ها در ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ خواهیم پرداخت.

کاربرد دکمه های ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ

۱- دکمه خاموش و روشن ( ON / OFF )

اولین و مهم ترین دکمه ای که می توان گفت در تمامی ریموت کنترل های یکی می باشد، دکمه ی on/off یا power بوده که همان طور که مشخص است وظیفه ی روشن و یا خاموش کردن کولر را به عهده دارد.

۲- دکمه انتخاب حالت دستگاه ( Operation Mode Selection )

این دکمه که نقش بسیار مهمی را در عملکرد دستگاه به عهده دارد، شامل چهار حالت بوده که برای انتخاب آن ها کافیست این دکمه راچند بار فشار داده و حالت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳- دکمه تنظیم کننده درجه حرارت اتاق ( Room Temperature Setting )

با استفاده از دکمه temp همان طور که از نام آن پیداست می توان درجه ی هوا را کم و یا زیاد کرد. اغلب توصیه می شود تا کاربران دمای ۲۲ درجه تا ۲۵ درجه را جهت تنظیم دستگاه خود انتخاب کنند چرا که این دما مطابق با دمای طبیعی بدن انسان بوده و به این ترتیب افراد در شرایط طبیعی قرار خواهند گرفت.

۴- دکمه انتخاب سرعت فن ( Indoor Fan Speed Selector )

یکی دیگر از دکمه های مهم در ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ دکمه انتخاب سرعت فن می باشد که در چهار نوع سرعت کم، متوسط، زیاد و نامنظم قابل استفاده است.

۵- دکمه ( Turbo or Jet Cool )

با استفاده از این دکمه کولر گازی با نهایت قدرت خود ادامه می دهد و دما را مطابق آن چیزی که انتظار دارید در کوتاه ترین زمان خواهید داشت.

۶- دکمه ( Swing )

دکمه سویینگ جهت روشن و یا خاموش کردن پره های تعیین سمت باد ( دمپرها ) استفاده می شود. با توجه به مدل کولر نحوه ی عملکرد آن نیز متفاوت می باشد.

۷- دکمه روشن و خاموش کردن ساعت زمان سنج ( ON / OFF Timer )

این دکمه وظیفه ی تنظیم زمان روشن و خاموش شدن کولر را دارد.

۸- دکمه تنظیم زمان سنج ( Time Setting )

با استفاده از این دکمه می توان زمانی خاص را جهت روشن و یا خاموش شدن دستگاه تنظیم کرد. در این زمان های مشخص شده کولر به صورت خودکار طبق دستور داده شده عمل خواهد کرد.

۹- دکمه خاموش شدن خودکار ( Sleep Mode Auto )

جهت تنظیم خاموش شدن کولر به صورت خودکار از این دکمه استفاده می شود.

۱۰- دکمه ی جریان هوا ( Air Circulation Button )

کاربرد این دکمه گردش هوا جهت داشتن هوایی مطلوب بدون سرد و گرم کردن محیط می باشد.

۱۱-دکمه کنترل درجه حرارت اتاق ( Room Temperature Checking )

با انتخاب دکمه کنترل حرارت می توانید دمای منزل یا محیط کار خود را متوجه شوید. در حقیقت این دکمه جهت بررسی دمای اتاق طراحی شده است.

۱۲-دکمه ( Plasma )

دکمه ی پلاسما در برخی از کولر های گازی که دارای تصفیه هوا می باشند تعبیه شده است که وظیفه ی آن می توان هوا را از باکتری ها و ویروس ها تمیز کرد.

۱۳-دکمه تنظیم مجدد ( Reset )

پیش از تنظیم ساعت و بعد از تعویض باتری می توان از دکمه ی reset برای ریست کردن کولر گازی استفاده کرد.

Call Now Buttonاستعلام کنترل و خرید محصول