نحوه ی استفاده از ریموت کنترل کولر گازی گری (  GREE )

آموزش مار با کنترل کولر گازی گری

ممکن است افراد پس از خرید و نصب کولرگازی خود در محیط خانه یا فضای کار، آشنایی و اطلاعات درستی از نحوه استفاده از آن نداشته باشند. کولر های گازی اغلب به دلیل دسترسی افراد جهت تنظیم آن در ارتفاع قرار گرفته و به همین علت استفاده از آن ها با ریموت کنترل ها ممکن خواهد بود. بنابر این آشنایی با گزینه ها، دکمه ها و امکانات کولر گازی بسیار پر اهمیت و کاربردی می باشد.

برند گری در ایران طرفداران زیادی داشته و به دلیل محبوبیت خود به عنوان یکی از برند های کولرگازی که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد شناخته می شود. در ریموت کنترل کولر گازی گری اغلب ممکن است افراد با تعدادی دکمه مواجه شده که نحوه کارآیی و استفاده از آن را نمی دانند. در ادامه آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی گری را شرح داده و شما را راهنمایی خواهیم کرد.

دکمه های ریموت کنترل کولر گازی

  • ON / OFF

با فشار دادن این دکمه می توان کولر را خاموش و یا روشن کرد. زمانی که کولر خود را پس از خاموش کردن روشن می نمایید، کولر با همان تنظیماتی که آخرین بار تنظیم کرده اید، روشن خواهد شد.

  • Mode or Operation Mode Selection

یکی از مهم ترین و اساسی ترین دکمه های موجود بر روی ریموت کنترل کولر های گازی، دکمه ی مود می باشد که با استفاده از آن می توان حالت کاری دستگاه را انتخاب کرد. کولر گازی گری دارای چهار حالت سرد، گرم، اتو و رطوبت گیرمی باشند که با فشار دادن دکمه ی مود می توان حالت مورد نظر را انتخاب کرد. پس از هر بار فشار دادن دکمه مود، تصویر و نشانه ی حالت نیز بر روی صفحه نمایش کولر گازی و یا بر روی ریموت کنترل نمایش داده می شود.

  • Fan

زمانی که دکمه ی فن را انتخاب می کنید، کولر در حالت فن قرار گرفته و کندانسور یا همان موتور کولر خاموش می شود. در این حالت فن داخلی مشغول به کار بوده و مانند یک پنکه عمل می کند. دکمه ی فن اغلب مخصوص فصل بهار می باشد زیرا در این فصل نیازی به هوای سرد و یا گرم نبوده و  افراد بیشتر به دنبال جابجایی هوا می باشند.

  • Cool

دکمه کول به شکل یک دانه ی برف بر روی ریموت کنترل می باشد. این دکمه در فصل تابستان و جهت خنک سازی محیط استفاده می شود.

  • Heat

دکمه هیت به شکل یک خورشید بوده و کاربرد آن برخلاف دکمه کول، در فصل زمستان و جهت گرم سازی محیط می باشد.

  • Temperture

با استفاده از این دو دکمه می توان دما و یا تایمر کولر را تنظیم کرد.

  • Swing

 با استفاده از دکمه سویینگ می توان زمان خاموش و یا روشن شدن کولر را بر اساس تایمر مشخص شده تنظیم کرد.

  • Sleep

این دکمه جهت استفاده در شب و هنگام خواب استفاده می شود به طوری که آن را در ساعت خواب خود تنظیم کرده تا در هنگام خواب دمای مطلوبی را داشته باشید.

  • Light

با کمک دکمه لایت می توان نور و چراغ های موجود بر روی پنل را خاموش و یا روشن کرد. بدین ترتیب می توانید در زمان خواب چراغ را خاموش کرده تا مزاحمتی برای خوابتان ایجاد نکند.

  • Turbo

هنگام انتخاب دکمه توربو، کولر با بالاترین حالت سرمایشی شروع به کار کرده و در کوتاه ترین زمان محیط را سرد می کند.

  • Clock

این دکمه جهت تنظیم ساعت کولر استفاده می شود.

  • Blow

دکمه ی بلو به معنای دمیدن می باشد و تاکنون اطلاعات جامع و کاملی از این دکمه در دسترس قرار نگرفته است.

  • Health mode

دکمه Health mode و یا حالت سلامت به عنوان یک قابلیت جدید در کولر های گازی امروزی تعبیه شده است و وظیفه آن جاری ساختن هوای تمیز و تازه به درون اتاق و از بین بردن باکتری ها در کنار ضدعفونی کردن هوا می باشد. این دکمه به دلیل قابلیتی که در آن تعبیه شده است سبب می شود تا مولکول های اکسیژن یونیزه شده و بار منفی گرفته و به داخل اتاق پمپ شود. دکمه Health به شکل یک برگ طراحی شده و به نشست سریع تر گرد و خاک نیز کمک می کند.

فعال سازی حالت سلامت تاثیری در سرما و گرمای کولر گازی ندارد و تنها مقدار کمی سبب افزایش میزان مصرف انرژی می شود. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که اگر دمای پنل خارجی از ۴ درجه کمتر شود، پمپاژ اکسیژن به صورت خودکار متوقف شده و استفاده از این دکمه موجب به کار افتادن پمپ یونیزه نمی شود.

Call Now Buttonاستعلام کنترل و خرید محصول